Kasutus- ja müügitingimused

Viimati muudetud: 29.11.2018

Artvali OÜ reg.nr. 10730372, aadress: Värvi 5, 10621, Tallinn (edaspidi “meie”, või “müüja”), veebiaadressiga: https://autoextra.ee (edaspidid “veebileht”) , avalikustab käesoleval lehel oma e-poe kasutus- ja müügitingimused.

Kasutus- ja müügitingimused

  1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel juures on näha link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Meil on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
  2. Ostukorvi lehel saab tellija soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi 2-3 tööpäeva jooksul peale müüja pangaarvele tellimuse eest tasutava summa laekumist.
  3. E-poes saab maksta valitud kauba eest pangaülekandega, arvega või läbi PayPal’i. Ülekandes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva arve number. Kõik e-poes tehtavad tehingud arveldatakse eurodes. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest, siis on meil õigus tellimus tühistada.
  4. Kaup toimetatakse tarbijani kas pakiautomaadi või kulleri teenuse kaudu. Soovi korral võib tarbija kaubale ka ise järgi tulla, leppides selles eelnevalt müüjaga kokku. Kaup tarnitakse üldjuhul ostjale 3-7 tööpäeva, või erandlikel asjaoludel kuni 45 päeva, jooksul peale tellimuse eest tasu laekumist müüja arvele. Kättetoimetamise hind sõltub kauba mõõtudest ja raskusest.
  5. Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel tarbijani jõudnud, teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.
  6. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta tarbijal kui tagastamise põhjus ei tulene müüja süüst. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kui tagastatavatel kaupadel on defekt, mille eest müüja ei vastuta, siis on müüjal õigus teha tasaarvestus kauba vähenenud väärtuse ja kauba eest tasutud summa vahel. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu seda lubatakase tavapäraselt poes teha.
  7. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil telli@autoextra.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest.
  8. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

1) Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

2) Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: – e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, – parandamine ebaõnnestub, – e-poel ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, – kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu. Kõik vaidlused lahendatakse eesti seaduste alusel eesti kohtus või sobivas kohtuvälises asutuses.

  1. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Puuduse tekkimisel on esimese kuue kuu jooksul puuduse tõendamiskohustus kauplejal, ülejäänud 1,5 aasta jooksul tarbijal. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud meie e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  2. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Värvi 5, 10621, Tallinn või e-posti aadressile telli@autoextra.ee. Kauba saab tagastada aadressile Värvi 5, 10621, Tallinn. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 8.00-17.00).
  3. Autoextra.ee e-poes saab tasuda turvaliselt läbi Swedbank pangalingi või PayPal Service maksekeskuse. Arveldamise valuuta on Euro. E-poes kuvatavad hinnad sisaldavad käibemaksu. 
  4. Tarneviisid ja tingimused:
  • Klient tuleb ise kaubale järgi.
  • Pakiautomaat Omniva (www.omniva.ee).
  • Kulleriga koju.
  • Kaupade kohaletoimetamise kellaaeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Kaupade kojuvedu kliendini on võimalik ajavahemikus 9:00 – 19:00 E-Rni. Kaubad toimetatakse kliendile tuppa kuni 30kg, üle 30 kg on võimalik paluda kulleril abistada kaupade tuppa toimetamist.
  • Tarne tingimused:
    1. Peale lepingu jõustumist toimetatakse kaubad tellitud aadressile vastavalt tellimistingimustele ning kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.
  1. Juhul kui Autoextra.ee ei suuda kaupasid tarnida eelnevalt lubatud ajal Autoextra.ee-st mitte olenevatel põhjustel (toode on ajutiselt laost otsas, hilineb tarnija põhjusel) informeerib Autoextra.ee klienti esimesel võimalusel e-maili või telefoni teel 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest ning edastab uue tarneaja.
  2. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
  3. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Autoextra.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  4. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile telli@autoextra.ee. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.
  5. Artvali OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Artvali OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Swedbank AS’ile ja PayPal Service’ile.
  6. Teie isikliku teabe edastamine ja avalikustamine

Sõltuvalt teie soovitud tegevuse liigist (nt tagasihelistamine, tellimuse esitamine, teenuste või teabe tellimine jne) võime edastada teie andmed kolmandatele osapooltele, kes on tellimuse täitmisse kaasatud (nt postitellimuste ettevõtted, pangad jne). Samuti võime olla kohustatud isikuandmeid avalikustama seoses seadusjärgsete nõuetega või õiguste ja lepingute täitmise kohustusega.